Subject: Täpsustav küsimus- Liiklusmüra mõõtmised valitud asukohtades
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Wed, 18 Jun 2025 10:23:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ostumenetluse käigus on tulnud meile täpsustav küsimus, millele vastame
järgnevalt:

Küsimus: Kas Raudteelõik 2 – lõigus Vabaduse pst 178 kuni Pärnade
puiestee, seal on tegemist vaid raudtee müüraga? Kas mõõtepunktid oleksid
eramajade hoovides?

Vastus: Raudteelõikudel (Raudteelõik 1 ja 2) oleme arvestanud
raudteeliiklusest tuleneva müra mõõtmistega. Mõõtepunktide valik on
koostöös tellijaga- oleme arvestanud, et mõõtepunktid asuvad müratundlikul
alal või müratundliku ala piiril.

Lugupidamisega

Liis Korp

välisõhu ja keskkonnamüra  spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 5190 9128